Tom Boonen promoot vleeswaren Molse firma
nieuws"Het is niet iedereen gegeven om Tom te strikken voor een promotiecampagne, maar ik kan profiteren van mijn goede contacten in het wielermilieu", zegt Van Baelen. Hij was tussen 1983 en 1985 zelf profwielrenner en trainde nog samen met Boonens vader André en Toms ploegleider Wilfried Peeters. "In november 2005 stapten wij met een voorstel naar Quick-Step teammanager Patrick Lefevre en nu is het contract ondertekend. We hebben een overeenkomst voor een jaar en kunnen nadien nog verlengen".
Concreet zal een foto van Tom Boonen worden afgedrukt op de verpakkingen van het merk Fresty Fresh. "Verder worden posters verspreid met de wereldkampioen en onze merknaam op. In de voedingswinkels zullen levensgrote, kartonnen versies van de wielervedette onze producten aanprijzen", licht Danny Van Baelen een tipje van de sluier. Over het kostenplaatje voor deze reclamestunt wil de zaakvoerder niets kwijt. "Goedkoop is dit niet, maar Tom Boonen is wel een ster met wereldwijde uitstraling. Als je het zo bekijkt, valt het wel mee. Eens de Tom Boonen-producten zijn gelanceerd, zal de vraag alleen nog maar toenemen", besluit Van Baelen hoopvol.
Bron: Het Laatste Nieuws