nieuws

Delhaize laat consument nieuw winkelconcept bedenken

nieuws
Samen met het innovatieplatform Living Tomorrow heeft Delhaize een wedstrijd gelanceerd waarbij alle Belgische consumenten hun creatieve ideeën over winkelen in de toekomst kunnen insturen. Het winnende concept zal geïntegreerd worden in het nieuwe Huis van de Toekomst. Voor Delhaize is het een manier om zijn innovaties te laten aansluiten bij de wensen en behoeften van de consument, zo stelt de supermarktketen in een persbericht.
14 april 2006  – Laatst bijgewerkt om 4 april 2020 14:33
Samen met het innovatieplatform Living Tomorrow heeft Delhaize een wedstrijd gelanceerd waarbij alle Belgische consumenten hun creatieve ideeën over winkelen in de toekomst kunnen insturen. Het winnende concept zal geïntegreerd worden in het nieuwe Huis van de Toekomst. Voor Delhaize is het een manier om zijn innovaties te laten aansluiten bij de wensen en behoeften van de consument, zo laat de supermarktketen weten in een persbericht.

Delhaize en Living Tomorrow zijn momenteel al bezig met de bouw van een futuristische winkel. Daarbij worden verschillende concepten uitgewerkt zoals een digitaal boodschappenlijstje, elektronische portefeuilles, enzovoort. Microsoft en Wincor Nixdorf zorgen voor de technologische expertise.

Maar de consument mag dus ook zijn zegje doen. Zal ons eten bezorgd worden via een bestelling op onze keukencomputer, of blijft de traditionele winkel belangrijk? Wat ligt er dan in die winkel? Hoe gaan we betalen? Misschien kan de winkelbeleving verbeterd worden door de origine van de landbouwproducten te showen? "Alle ideeën zijn welkom", klinkt het bij Delhaize.

Elk ingestuurd concept moet bestaan uit een beeld en een begeleidende tekst. Tot 20 mei kunnen deelnemers hun voorstel insturen.

Meer informatie: Winkel van de Toekomst

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek