Nieuwe oogst Jonagold-appelen inspireert Vlam

Sappeldepitjes! Met deze slogan voert het Vlaams Promotiecentrum voor Agro- en Visserijmarketing (Vlam) in samenspraak met het Verbond van Belgische Tuinbouwveilingen (VBT) campagne voor de nieuwe oogst van Jonagold-appelen. Jonagold is de meest geteelde appelsoort en kan ook bij de verbruiker op veel sympathie rekenen, zo stelt Vlam in een persmededeling.
18 september 2002  – Laatst bijgewerkt om 4 april 2020 14:27
Sappeldepitjes! Met deze slogan voert het Vlaams Promotiecentrum voor Agro- en Visserijmarketing (Vlam) in samenspraak met het Verbond van Belgische Tuinbouwveilingen (VBT) campagne voor de nieuwe oogst van Jonagold-appelen. Jonagold is de meest geteelde appelsoort en kan ook bij de verbruiker op veel sympathie rekenen, zo stelt Vlam in een persmededeling.

De nieuwe campagne van Vlam wordt gevoerd op radio van 23 september tot 12 oktober op de zenders Radio Donna, Radio 2, Studio Brussel, Q-Music, Bel-RTL, Radio 21 en Contact Sud. Daarnaast verschijnt er op 23 en 28 september een advertentie van de campagne in de kranten Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, Het Volk, De Morgen, Le Soir en La Dernière Heure.

Tot slot wil Vlam de vers geoogste Jonagold ook op de verkooppunten onder de aandacht brengen. De verzamelplaatsen van winkelwagentjes bij de Carrefour-groep zullen opgesmukt zijn met een pittige affiche (zie foto). Het is de derde keer dat de nieuwe oogst het thema is voor een actie. Dat een dergelijk uitgebreide mediacampagne gevoerd wordt, werd deze keer mogelijk gemaakt dankzij extra middelen van de Europese Unie.

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek