nieuws

Veiling Haspengouw pakt weer uit met Suske en Wiske

nieuws
Veiling Haspengouw gaat vanaf dit jaar stripfiguren inschakelen om campagne te voeren voor haar appelen en peren. Twee jaar geleden lanceerde de veiling een soortgelijke actie. Omwille van het grote succes wordt die aanpak nu herhaald, zo maakte Veiling Haspengouw dinsdag bekend.
5 oktober 2004  – Laatst bijgewerkt om 14 september 2020 13:54
Veiling Haspengouw gaat vanaf dit jaar stripfiguren inschakelen om campagne te voeren voor haar appelen en peren. Twee jaar geleden lanceerde de veiling een soortgelijke actie. Omwille van het grote succes wordt die aanpak nu herhaald, zo maakte Veiling Haspengouw dinsdag bekend.

Suske en Wiske en hun stripfamilie zullen de consumenten door middel van een spaaractie duidelijk maken dat de appelen en peren uit Haspengouw zich in de winkel onderscheiden door de merknaam 'Haspengoud', het keurmerk van Veiling Haspengouw.

De spaaractie loopt tot eind december van dit jaar. Op de verpakkingen van appelen en peren van Haspengoud worden stickers aangebracht die op een spaarkaart verzameld kunnen worden. Deelnemers kunnen drie gratis stripalbums in de wacht slepen die speciaal voor de veiling werden uitgegeven.

Met de actie wil Veiling Haspengouw de consument naar eigen zeggen bewust maken van het onderscheid en hem aanzetten om te kiezen voor een merknaam die staat voor kwaliteit en smaak uit eigen streek.

Bron: Belga

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek