nieuws

Lidl lokt nieuwe klanten door langere openingsuren

nieuws
Met langere openingsuren wil Lidl nieuwe klantengroepen binnenhalen, vooral tweeverdieners. Lidl wil de winkels van maandag tot zaterdag van 8 uur tot 20 uur openhouden en op vrijdag tot 21 uur, of een uitbreiding van het aantal openingsuren van 56 naar 73. Door nieuwe klanten aan te spreken en klanten extra comfort te bieden moet het marktaandeel van Lidl groeien.
22 september 2010  – Laatst bijgewerkt om 14 september 2020 14:13
Lees meer over:

Met langere openingsuren wil Lidl nieuwe klantengroepen binnenhalen, vooral tweeverdieners. Lidl wil de winkels van maandag tot zaterdag van 8 uur tot 20 uur openhouden en op vrijdag tot 21 uur, of een uitbreiding van het aantal openingsuren van 56 naar 73. Door nieuwe klanten aan te spreken en klanten extra comfort te bieden moet het marktaandeel van Lidl in België groeien.

"We willen, na vijftien jaar aanwezigheid in België, groeien. We willen nieuwe klanten aanspreken door klanten extra comfort te bieden. We willen een moderne discounter zijn", zegt Peter Isaac, directeur operations, over de groeiplannen. Vandaag heeft Lidl zes procent marktaandeel.

Extra openingsuren zal ook extra tewerkstelling met zich meebrengen. Hoeveel is nog niet duidelijk, aldus Isaac. De directie gaat een brede discussie aangaan met het personeel over de arbeidsvoorwaarden.

Bron: Belga

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek