nieuws

Rekad lanceert vakblad voor Nederlandse melkveehouder

nieuws
Samen met het Nederlandse marketingbureau Prosu heeft de Vlaamse uitgeverij Rekad besloten om in Nederland een vakblad voor melkveehouders op de markt te brengen. Nog dit jaar verschijnen de eerste nummers. Het nieuwe blad zal Melkveebedrijf heten. In Vlaanderen geeft Rekad al een gelijknamig blad uit.
12 september 2004  – Laatst bijgewerkt om 4 april 2020 14:28
Samen met het Nederlandse marketingbureau Prosu heeft de Vlaamse uitgeverij Rekad besloten om in Nederland een vakblad voor melkveehouders op de markt te brengen. Nog dit jaar verschijnen de eerste nummers. Het nieuwe blad zal Melkveebedrijf heten. In Vlaanderen geeft Rekad al een gelijknamig blad uit.

Rekad geeft vanuit zijn thuisbasis in Herentals elf titels uit in de Vlaamse land- en tuinbouw én in de groensector. Partner Prosu ondersteunt sinds de jaren '80 bedrijven in de agribusiness op het gebied van marketing, verkoop en communicatie. Een vakblad ontbrak nog in het portfolio.

De Nederlandse versie van Melkveebedrijf zal zich richten tot de professionele melkveehouder die op de hoogte wil blijven van relevante ontwikkelingen voor zijn bedrijfsvoering. In het oog springende thema's worden de huisvesting, veevoeding, fokkerij, diergezondheid, wetgeving, management en economie. Rekad en Prosu willen op termijn een lezerspubliek opbouwen van minstens 10.000 vooruitstrevende melkveehouders.

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek