nieuws
Nieuwe bio-campagne mikt op authentieke smaak
nieuwsMet de slogan Hoe smaakt u het? wil VLAM de consument de kans bieden om de authentieke smaak van voedsel te leren herontdekken. Biologische voeding spaart het milieu en is gezond, maar is ook de ambassadeur van de pure smaak, zo luidt het bij de campagnemakers. Op internet werd een smaakacademie opgericht.
14 september 2004
Met de slogan Hoe smaakt u het? wil VLAM de consument de kans bieden om de authentieke smaak van voedsel te leren herontdekken. Biologische voeding spaart het milieu en is gezond, maar is ook de ambassadeur van de pure smaak, zo luidt het bij de campagnemakers. Op internet werd een smaakacademie opgericht.
In de loop van het najaar verschijnen er advertenties in damesbladen, weekbladen en lifestylemagazines. Ze tonen geen blozende vruchten en heerlijke lekkernijen. Wat we te zien zullen krijgen, zijn bijna afgelikte borden. De restjes op het bord moeten de consument doen nagenieten en doen zin krijgen in meer.
Surfers kunnen terecht op de Smaakacademie. Daar getuigen bekende bio-Vlamingen en geven er een favoriet gerecht met recept. Wie overigens lekker biotips wil, kan langsgaan bij zijn bioleverancier. Op de verkooppunten van bio zijn voortaan gratis receptenfolders beschikbaar.