nieuws

LAVA-campagne zet Flandria-bedrijven in de kijker

nieuws
De Belg leert het Flandria-label steeds beter kennen, maar hij weet niet altijd goed waar de groenten en fruit geteeld worden. Daar wil LAVA verandering in brengen. De overkoepelende veilingorganisatie geeft aan producenten van Flandria-groenten de kans een bord aan hun bedrijf op te hangen dat zeker zal opvallen bij voorbijgangers.
30 november 2004  – Laatst bijgewerkt om 4 april 2020 14:29
De Belg leert het Flandria-label steeds beter kennen, maar hij weet niet altijd goed waar de groenten en fruit geteeld worden. Daar wil LAVA verandering in brengen. De overkoepelende veilingorganisatie geeft aan producenten van Flandria-groenten de kans een bord aan hun bedrijf op te hangen dat zeker zal opvallen bij voorbijgangers.

De idee rijpte toen 22 paprikatelers in de Noorderkempen de voorbije maanden een Flandria-bord goed zichtbaar ophingen aan de straatkant van hun bedrijf. Op het kleurrijke bord staan het Fandrialogo, de naam van het bedrijf en de tekst 'Flandria-paprika's, daar zorgen wij voor'.

LAVA trekt de campagne nu open naar de tien hoofdteelten binnen het Flandria-assortiment. Behalve paprika gaat het om tomaten, kropsla, witloof, prei, komkommer, bloemkool, veldsla, champignons en aubergines. De producenten ontvangen dezer dagen een aanbod om een of meerdere borden met bijpassende lange palen en dwarslatten bij LAVA te bestellen.

Meer informatie en bestellingen: LAVA, tel 015/50 42 50

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek