nieuws
Vlam trekt jaarbudget op naar 19,3 miljoen euro
nieuwsHet Vlaams Promotiecentrum voor Agro- en Visserijmarketing (Vlam) zal in 2003 beschikken over een budget van 19,3 miljoen euro. Dat is 8 procent meer in vergelijking met dit jaar. De verhoging is vooral te wijten aan een verdubbeling van de Europese middelen tot 1,56 miljoen euro. Met 12,86 miljoen euro maken de sectorale promotiefondsen tweederde uit van het totale budget. De bijdrage van de Vlaamse overheid bedraagt 4,38 miljoen euro.
18 december 2002
Het Vlaams Promotiecentrum voor Agro- en Visserijmarketing (Vlam) zal in 2003 beschikken over een budget van 19,3 miljoen euro. Dat is 8 procent meer in vergelijking met dit jaar. De verhoging is vooral te wijten aan een verdubbeling van de Europese middelen tot 1,56 miljoen euro. Met 12,86 miljoen euro maken de sectorale promotiefondsen tweederde uit van het totale budget. De bijdrage van de Vlaamse overheid bedraagt 4,38 miljoen euro.
De werkmiddelen worden verdeeld over 10 sectoren. De mediacampagne Ik koe van you wordt vervolgd, voor de 15de keer zal een Vis van het Jaar verkozen worden en vanzelfsprekend krijgen de diverse labels de nodige aandacht. Daarnaast is er ook een horizontaal programma dat 0,9 miljoen euro kost. Met dat geld worden ondermeer het uitgebreide marktonderzoek en de werking van Nice gefinancierd.