Quick brengt om de twee maanden nieuwe smaakvariëteit

nieuws
De hamburgerketen Quick lanceert om de twee maanden een nieuwe smaakvariëteit in zijn 76 Belgische restaurants. "Daarmee spelen we in op de toenemende snelheid van de verandering", zegt Annick Van Overstraeten, de algemeen directeur van Quick. "We behouden onze tijdelijke menu's alleen wanneer ze zeer goed aanslaan. Want ons vaste aanbod mag niet te groot worden. In een fastfoodrestaurant moet ook de bediening snel gaan", klinkt het bij het Belgische bedrijf dat hoogstwaarschijnlijk in Franse handen terechtkomt.
28 december 2006  – Laatst bijgewerkt om 14 september 2020 13:58
De hamburgerketen Quick lanceert om de twee maanden een nieuwe smaakvariëteit in zijn 76 Belgische restaurants. "Daarmee spelen we in op de toenemende snelheid van de verandering", zegt Annick Van Overstraeten, de algemeen directeur van Quick in België en Luxemburg. Quick doet dat via het systeem van de zogenaamde Pillars.

"Vandaag bestaat de Pillar uit de Demoniak Burger, een combinatie met rode paprika, kaas en bacon. Pillars moeten de bezoekers een nieuwe smaaksensatie garanderen. Volgend jaar biedt Quick via het Pillar-systeem broodjes aan die knapperiger zijn dan de bestaande. We gaan ook werken met knapperigere ingrediënten", verklapt Van Overstraeten. De hamburgerketen creëerde ook een speciaal menu voor de pre-adolescenten van 8 tot 12 jaar.

"We behouden onze tijdelijke menu's alleen wanneer ze zeer goed aanslaan. Want ons vaste aanbod mag niet te groot worden. In een fastfoodrestaurant moet ook de bediening snel gaan", klinkt het. Toch draait ook bij Quick niet alles om snelheid alleen. "Om onze klanten een rustpunt te bieden, passen we ook de decors in onze restaurants aan. In het Quick-restaurant aan de Brusselse Louizalaan, in Luik en in Kapellen creëerden we een rustgevend zendecor met veel hout en glas", illustreert Van Overstraeten.(KS)

Bron: De Tijd

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek