nieuws

VLAM-campagne wint zilveren Eurobest Award

nieuws
De VLAM-campagne voor de Wakkere Bakker heeft op de prestigieuze Eurobest Awards zilver behaald in de categorie 'outdoors'. De campagne toonde een brood op een trivision-paneel, met daarbij de boodschap 'gesneden door uw Wakkere Bakker'. Wanneer de individuele paneeltjes draaiden naar de volgende campagne, leek het alsof het brood versneden werd.
2 december 2005  – Laatst bijgewerkt om 4 april 2020 14:31
De VLAM-campagne voor de Wakkere Bakker heeft op de prestigieuze Eurobest Awards zilver behaald in de categorie 'outdoors'. De campagne toonde een brood op een trivision-paneel, met daarbij de boodschap 'gesneden door uw Wakkere Bakker'. Wanneer de individuele paneeltjes draaiden naar de volgende campagne, leek het alsof het brood versneden werd.

De Eurobest Award is een Europese wedstrijd die de beste reclamecampagnes bekroont. Voor de 18de editie werden 740 inzendingen genomineerd. De winnende campagnes en het reclameagentschap van het jaar werden voorgesteld op donderdag 1 december tijdens een onlineceremonie op www.eurobestlive.com. De nieuwe tv-spot van VLAM die melk promoot, sleepte een nominatie in de wacht.

Meer informatie: VLAM-campagne Wakkere Bakker

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek