nieuws

Speciale plantencombinaties voor 'Vrijdag Bloemendag'

nieuws
De gemiddelde Vlaming is geen big spender als het over de aankoop van bloemen en kamerplanten gaat. Vooral bij jongeren blijven de uitgaven voor groen zeer bescheiden. Met wisselende aanbiedingen van boeketten en plantencombinaties gaan floristen en tuincentra de VLAM-campagne 'Vrijdag Bloemendag' extra ondersteunen.
16 januari 2006  – Laatst bijgewerkt om 4 april 2020 14:32
De gemiddelde Vlaming is geen big spender als het over de aankoop van bloemen en kamerplanten gaat. Vooral bij jongeren blijven de uitgaven voor groen zeer bescheiden. Met wisselende aanbiedingen van boeketten en plantencombinaties gaan floristen en tuincentra de VLAM-campagne 'Vrijdag Bloemendag' extra ondersteunen.

VLAM startte drie jaar geleden met de campagne 'Vrijdag Bloemendag' om consumenten aan te sporen om met het oog op het weekend een bloemetje of plant te kopen. "Niet alleen om te schenken, maar ook om zichzelf te verwennen", legt VLAM-woordvoerster Liliane Driesen uit. "Dankzij de campagne kende de bloemen- en plantenverkoop een zichtbare stijging op vrijdag en zaterdag".

Dit jaar wordt de campagne vanaf 25 januari verdergezet. Naast de televisie- en radiospots zullen de floristen en tuincentra met speciaal winkelmateriaal de campagne ondersteunen. De gelegenheidscreaties zullen de signatuur 'Vrijdag Bloemendag' dragen.

Meer informatie: www.bloemenplanten.be

Gerelateerde artikels

Er zijn :newsItemCount nieuwe artikels sinds jouw laatste bezoek